Dag 10 deel 2 - van Napels naar Montecatini

29 augustus 2018 - Montecatini Terme, Italië

Tegen 12.30 uur mogen ook de reizigers in groepen en/of zonder auto de boot verlaten. Binnen no time hebben we de eerste lift naar dek 3 te pakken. Dat is de autogarage en die is nu nagenoeg leeg zodat we lopend over de laadklep naar buiten kunnen. De bus met Jeroen staat er al. Die komt Frank eerst feliciteren met zijn verjaardag en als Frank bij zijn stoel komt blijkt deze uitbundig versierd te zijn door het horecastel! Geweldig! Iedereen komt feliciteren en vervolgens wordt Frank ook nog een slinger omgehangen en een feestmuts opgezet! Jeroen zegt dat we niet eerder weg kunnen rijden dan nadat er gezongen is voor de jarige en zet 'er is er één jarig' in, en de hele bus zingt mee hahaha!

Door de boot hebben we zoveel vertraging opgelopen dat het bezoek aan Orvieto en de wijnboer vervallen. Orvieto hebben wij al eens gezien en voor de wijnboer hadden we ons al niet opgegeven omdat we hopen Monique en Gilbert te treffen in de plaats waar ons hotel is!

Door files komen we uiteindelijk tegen half acht in het hotel. Gelukkig is er nog tijd om uit eten te gaan in Montecatini. Erg gezellig. De lokale ijsboer is gelukkig ook nog open zodat we daar een dessert kunnen halen. En dan op tijd slapen want morgen ontbijten we om 6.15 uur..!

1. Rob en Gerda:
    29 augustus 2018
    Leuk zeg, ook nog een deel 2!
  2. Eric Vd hazel:
    29 augustus 2018
    Welk hotel zitten jullie in montecatini?
  3. Eric Vd hazel:
    29 augustus 2018
    In welk hotel zitten jullie in montecatini?
  4. Eric Vd hazel:
    AH, deed t dus wel, zit wat vertraging in..... 1 antwoord is genoeg 😀
  5. Susan:
    30 augustus 2018
    Veel visite dus op Frank zijn verjaardag, ook veel tracteren dus en wat een mazzel dat ze allemaal meezongen anders hadden jullie daar nog gestaan! Goeie reis verder en liefs van Susan